تیم امید آرشیو خبر ها
عالی بودیم ، اما بدشانس!

عالی بودیم ، اما بدشانس!

یک نمایش برتر از بیانکونری در نهایت فایده ای نداشت، چرا که تک گل ماتیا بونتو در نیمه ی اول تعیین کننده ی بازی رفت فینال کوپا ایتالیا در تورین برابر اینتر شد. حالا شاگردان جوان فابیو گروسو برای بازگرداندن نتیجه 6 روز بعد چهارشنبه به سن سیرو بروند.

 

طوفان یوونتوس در انتهای نیمه ی اول که با ایجاد فرصت های پیاپی گلزنی همراه بود، نتوانست پاسخ لازم به آنچه که یوونتوسی ها حس می کردند لیاقتش را دارند، بدهد، اگرچه گیدو وادالا که یکی از بهترین نمایش هایش در پیراهن یوونتوس را داشت، اما به شدت بدشانس بود.

 

یوونتوس کاملا مصمم بود، انها دائما حمله می کردند، اما نهایت نتواستند خط دفاع اینتر را از هم باز کنند، دفاعی که به خوبی برابر موج سهمگین سیاه و سفیدها که در اکثر دقایق، تیم برتر بودند مقاومت نمودند.

 

پریماورای یوونتوس که با جمعیت 20 هزار نفری قابل توجهی حمایت می شد، شروع خوبی در نیمه ی اول داشت، و با چند حمله ی خوب در 10 دقیقه ی اول بازی را در دست گرفت. وادالا و آندره ا فاویلی به خوبی کار خوب هافبک ها در بازی سازی را با حرکاتشان در محوطه ی جریمه ادامه می دانند.

 

نراتزوری که به وسیله ی مربی استفانو ویکی هدایت می شود به تدریج توانست خودش را پیدا کند و در جناح راست یوونتوس را به دردسر انداحت، از ان منطقه یک سانتر کم ارتفاع قبل از اینکه بخواهد امیل آئودرو را به دردسر بیندازد، دور شد. و این تیم مهمان بود که در دقیقه ی 26 توانست خود را روی اسکوربرد ببیند، فرار و شوت بونتو یووه را جریمه کرد، 1‐0 اینتر جلو افتاد.

 

یک ریکاوری پایدار باعث شد که شاگردان گروسو در 4 دقیقه ی مانده به پایان نیمه ی اول 4 موقعیت گل زنی روی دروازه ی اینتر ایجاد کنند اول ضربه ی آزاد گابریله بوه که در دقیقه 36 با فاصله ای بسیار کم از کنار دروازه بیرون رفت، بعد از آن وادالا یک دروازه ی خالی را گل کرد اما آفساید اعلام شد، گریگوریس کاستانوس از یک موقعیت مناسب اقدام به شوتزنی کرد که از کنار دروازه بیرون رفت و بعد از آن شوت وادالا به شکل باورنکردنی از روی خط درواردند! شوتی که همه تقریبا فکر کردند گل مساوی است! و به این ترتیب بچه ها با سری بالا در بین دو نیمه وارد رختکن شدند.

 

 

 فرصتی که از دست رفت!!

 

بیانکونری که در بین دو نیمه از حرف های نیروبخش گروسو، سرحالشان کرده بود، نیمه ی دوم را با جهشی بزرگ در ریتم بازیشان شروع کردند و با دو فرصت خوب پیاپی می توانستند بازی را به تساوی بکشند، فاویلی اندریا رادو را برای واکنش در یک زاویه ی تنگ تست کرد و و بعدش وادالا شوت خوبی در دقیقه ی 51 راهی دروازه کرد که به تیرک اصابت نمود.

 

پل لیرولا ، از او بیشتر خواهیم شنید 

 

فیزیک برتر فاویلی در مرکز تمام حرکات هجومی یووه بود، ماچک یک سانتر دقیق برای هم تیمی اش ارسال کرد اما شوت او توسط رادو دور شد. سپس السیو دی ماسیمو و عمر توره به جای وادالا و بوه باعث تزریق انرژی به خط آتش یووه شد، اما وقتی شوت سورین مدافع فرانوسیمان با فاصله ای چند سانتی متری از کنار دروازه بیرون رفت مشخص بود که شب، شب ما نیست.

 

تیم گروسو احتمالا ناامید خواهد شد، این قضیه اجتناب پذیر است، چرا که در این بازی لایق چیزهای بسیار بیشتری از باخت 1‐0 بودند، مسابقه ای که در اکثرت مطلقش، نمایشی از یک ترافیک یک طرفه ی سیاه و سفید پوشان بود.

 

شاگردان گروسو امیدوار خواهند بود که بانوی شانس کمی با آنها مهربان تر باش، تا در بازی برگشت در سن سیرو بتوانند جام را بالای سر ببرند.

 

گروسو این فصل تیم بسیار مهیاتری دارد ، دیشب هم در نبود بهترین مدافعش فیلیپو رومانیا در خط دفاع بدجوری ضربه خورد ، رومانیا کاپیتان یووه و تیم زیر ۱۹ سال ایتالیاست.

 

در پایان بازی فابیو گروسو، مربی موفق این روزهای پریماورا با میکروفون توتو یووه به گفت و گو پرداخت:

 

همه در انتهای بازی یوونتوس را تشویق کردند، چرا که یوونتوس فوق العاده بود …

 

من بسیار خوشحالم، نمی توانم از عملکرد بچه ها در این بازی انتقاد کنم چون ما بازی فوق العاده ای انجام دادیم، سبکمان را تحمیل کردیم، تلاش کردیم که در زمین برتری داشته باشیم و در بیشتر زمان بازی این کار را کردیم ما به خاطر اشتباهاتمان جریمه شدیم و در بازی برگشت سعی می کنیم این کار را نکنیم. این اشتباهات برای بچه های 19 ساله طبیعی است، اما گفتم که از عملکرد راضیم، در بعضی لحظات می توانستیم صبورتر باشیم و اینقدر باز بازی نکنیم، اما آسان نیست که با یک رود ثابت به گل برسید، ما خوب کار کردیم، موقعیت های زیادی ایجاد کردیم، دو گل زدیم که آفساید اعلام شد، یک بازی دیگر هم هست. با چیزی که دیشب نشان دادیم چهارنشبه ی هفته ی بعد برای برد به میدان می رویم و می توانیم نتیجه را برگردانیم!

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: